Akumulatory systemów oświetlenia RALS
Gwarancja i zwroty
Ważność gwarancji
Na zamontowany w systemach oświetlenia akumulator udziela się 12 miesięcznej gwarancji.
Co jest objęte gwarancją?
-
Gwarancja obejmuje bezpłatna wymianę akumulatora, w przypadku wystąpienia w nim wady z winy producenta.
-
Reklamacje należy zgłosić w placówce handlowej, w której akumulator został nabyty, niezwłocznie po stwierdzeniu wady.
-
Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie reklamowanego akumulatora wraz z dokumentem zakupu (faktura, paragon) lub jego kopii do punktu sprzedaży.
-
Ocena zasadności zgłoszonej reklamacji zostanie dokonana w terminie 14 dni licząc od dnia dostarczenia lub odebrania przez gwaranta reklamacji.
Gwarancja nie obejmuje:
-
Wszelkich uszkodzeń mechanicznych obudowy, końcówek biegunowych oraz przypadków deformacji termicznej.
-
Uszkodzeń powstałych wskutek złej lub niezgodnej z przeznaczeniem eksploatacji akumulatora lub spowodowanych niesprawną instalacją elektryczną w budynku w którym podłączono ładowarkę.
-
Spływu masy czynnej z płyt akumulatorowych.
-
Uszkodzeń wynikłych ze stosowania preparatów do elektrolitu lub powstałych w wyniku uzupełniania akumulatora elektrolitem zamiast wodą destylowaną.
-
Rozładowania akumulatora lub zasiarczenia ogniw akumulatora powstałego w wyniku długotrwałej eksploatacji w stanie niedoładowania lub przechowywania akumulatora w stanie rozładowanym.
-
Uszkodzeń wynikłych z wykorzystywania niesprawnych urządzeń doładowujących (prostowników).
-
W przypadku głębokiego rozładowania akumulatora poniżej 8V z winy użytkowania następuje utrata gwarancji.
-
Do wszystkich spraw nie objętych warunkami niniejszej gwarancji mają zastosowanie przepisy Ustawy z dnia 27 lipca 2002r., o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (dz. U. Nr. 141, poz. 1176).
Na czas rozpatrzenia reklamacji firma nie wydaje akumulatorów zastępczych.