Poniżej oficjalna polityka zwrotów. Zanim zaczniesz tworzyć wymyślne pisma i zamawiać kuriera po prostu zadzwoń.

Przegląd
Nasza polityka zwrotów i reklamacji trwa 30 dni. Jeśli minęło 30 dni od zakupu, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Dobrze będzie jeśli zwrócisz go w oryginalnym opakowaniu.

Aby zakończyć proces zwrotu, wymagamy paragonu lub dowodu zakupu.

Prosimy nie odsyłać zakupionych produktów bezpośrednio do producenta.

Są pewne sytuacje, w których przyznawane są tylko częściowe zwroty:

  • Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje mu części z przyczyn niezależnych od nas, także opakowania
  • Każdy przedmiot zwrócony po upływie 30 dni od dostawy

Zwroty
Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem otrzymania zwróconego przedmiotu. Poinformujemy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu.

Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie on przetworzony, a środki zostaną automatycznie zaksięgowane na Twojej karcie kredytowej lub pierwotnej metodzie płatności w określonym czasie.

Opóźnione lub brakujące zwroty

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z operatorem karty kredytowej, ponieważ może minąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.

Skontaktuj się także ze swoim bankiem. Często występuje czas przetwarzania przed zaksięgowaniem zwrotu.

Jeśli po wykonaniu tych kroków nadal nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem {adres e-mail}.

Przedmioty w promocji

Zwrotowi podlegają tylko produkty w regularnej cenie. Produkty zakupione w promocji nie podlegają zwrotowi.

Wymiany
Wymieniamy produkty tylko w przypadku wad lub uszkodzeń. Jeśli chcesz wymienić produkt na ten sam model, wyślij nam e-mail na [email protected] i prześlij przedmiot na aktualny adres firmowy.

Prezenty
Jeśli produkt był oznaczony jako prezent w momencie zakupu i wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt na wartość zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego produktu certyfikat podarunkowy zostanie wysłany do Ciebie pocztą.

Jeśli produkt nie był oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub darczyńca miał zamówienie wysłane do siebie i przekazał Ci je później, zwrócimy środki darczyńcy i poinformujemy go o zwrocie.

Wysyłka zwrotów
Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na adres firmowy z zakładki kontakt.

Koszty wysyłki zwrotnej ponosi klient. Koszty wysyłki są bezzwrotne. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odjęty od kwoty zwrotu.

Czas dostarczenia wymienionego produktu może się różnić w zależności od miejsca zamieszkania.

Jeśli zwracasz droższe przedmioty, warto rozważyć skorzystanie z usługi wysyłki z możliwością śledzenia lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy Twój zwrócony produkt.

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami pod adresem [email protected], jeśli masz pytania dotyczące zwrotów i reklamacji.